Call of Duty - BlackOps Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Call of Duty - BlackOps Clan Forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker
Laatste onderwerpen
» Het nieuwe forum!
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 11:48 am van Black0ps-Robin

» Ok poll dan maar
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 11:45 am van Black0ps-Robin

» MW3 prestige shop
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 10:48 am van Titanius_

» Regels binnen de clan.
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 9:25 am van Black0ps-Robin

» nieuws mw3
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 6:54 am van Black0ps-Robin

» Oke Namen Lijst
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimevr okt 28, 2011 6:45 am van DemiAdmin

» Der Reise map
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo okt 27, 2011 9:41 pm van Black0ps-Robin

» CallOfDutyEliteBeta
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo okt 27, 2011 10:41 am van Black0ps-Robin

» Het Volgende!
Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo okt 27, 2011 5:15 am van Dennis

Soortgelijke onderwerpen
    Enquête
    Welke naam voor onze clan?
    Supernatural
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_lcap75%Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_rcap
     75% [ 3 ]
    FearUs
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_lcap0%Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_rcap
     0% [ 0 ]
    Must be Undefeated
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_lcap0%Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_rcap
     0% [ 0 ]
    Villiant Players
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_lcap0%Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_rcap
     0% [ 0 ]
    Perfect Preperation
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_lcap25%Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Vote_rcap
     25% [ 1 ]
    Totaal aantal stemmen : 4

     

     Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!

    Ga naar beneden 
    3 plaatsers
    AuteurBericht
    Black0ps-Robin

    Black0ps-Robin


    Aantal berichten : 159
    Registratiedatum : 29-05-11

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedi jun 14, 2011 6:15 am

    ik heb er eigenlijk maar 3 op mij lijst staan:

    1. vrijdag komt Dungeon siege 3 binnen. Een rpg game. tussentijds speel ik graag rpg games. alleen maars hooters wordt soms ook vervelend Razz

    2. Resistance 3: een keer weer even een shooter met een science fiction idee.
    vond resistance 1 ook geniaal ...de game komt in september en dan ben ik met deze game wel zoet todat mw3 komt.

    3. natuurlijk mw3.. kan niet wachten todat hij in de schappen ligt
    Very Happy
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Dennis
    Admin
    Dennis


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 19-05-11
    Leeftijd : 29

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:47 am

    Ik ben in de zomer eigenlijk ook nog wel toe aan een nieuwe game waar ik mee kan spelen tot mw3 uitkomt. Ben Blops nu echt wel een beetje zat behalve de zombies dan.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    DemiAdmin
    Admin
    DemiAdmin


    Aantal berichten : 144
    Registratiedatum : 12-05-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Benthuizen

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedi jun 14, 2011 7:32 pm

    haha ik ga in de tussen tijd vanquish uit spellen en nog andere games die in me kast liggen xd die verdienen ook wel aandacht
    Terug naar boven Ga naar beneden
    https://weareridiculous.actieforum.com
    Black0ps-Robin

    Black0ps-Robin


    Aantal berichten : 159
    Registratiedatum : 29-05-11

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:07 pm

    vanquish lijkt me echt een ballen spel ^^ ..

    vanaf vrijdag lekker dungeon siege 3, Smile
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Dennis
    Admin
    Dennis


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 19-05-11
    Leeftijd : 29

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 16, 2011 1:22 am

    Ik ga denk wel de legitieme versie van Minecraft aanschaffen, vind het afentoe wel grappig om te spelen.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    DemiAdmin
    Admin
    DemiAdmin


    Aantal berichten : 144
    Registratiedatum : 12-05-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Benthuizen

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 16, 2011 2:50 am

    is dat voor ps3? want ik hoor er veel mensen over praaten
    Terug naar boven Ga naar beneden
    https://weareridiculous.actieforum.com
    Black0ps-Robin

    Black0ps-Robin


    Aantal berichten : 159
    Registratiedatum : 29-05-11

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 16, 2011 3:43 am

    DemiAdmin schreef:
    is dat voor ps3? want ik hoor er veel mensen over praaten

    ja dennis, voor ps3?!
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Dennis
    Admin
    Dennis


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 19-05-11
    Leeftijd : 29

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimewo jun 22, 2011 10:16 am

    Minecraft is op pc. Kost nu 15 euro om aan te schaffen en kan je gewoon via ideal kopen.
    Als je online met elkaar wilt moet je wel op een server zitten, die iemand aanmaakt en host.
    Rick had eerst wel zo'n server maar is er nu mee gestopt.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    DemiAdmin
    Admin
    DemiAdmin


    Aantal berichten : 144
    Registratiedatum : 12-05-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Benthuizen

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimewo jun 22, 2011 10:23 am

    dennis batttle field is geen game voor jou omdat je daar bij echt moet rushen anders heb je echt geen kills
    Terug naar boven Ga naar beneden
    https://weareridiculous.actieforum.com
    Black0ps-Robin

    Black0ps-Robin


    Aantal berichten : 159
    Registratiedatum : 29-05-11

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimewo jun 22, 2011 11:50 am

    doe maar mij ps3...en ik heb met dungeon siege 3 eerst wel weer genoeg game plezier..en dan is september resistance 3 en dan mw3....en dat zijn mijn games voor 2011 rabbit
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Dennis
    Admin
    Dennis


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 19-05-11
    Leeftijd : 29

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 23, 2011 4:14 am

    Ik ga denk wel Battlefield 3 kopen, lijkt me ook wel een dikke game.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Black0ps-Robin

    Black0ps-Robin


    Aantal berichten : 159
    Registratiedatum : 29-05-11

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 23, 2011 7:44 am

    ik niet...release is bijna tegelijk met mw3...en battefield trekt mij echt niet...


    Vet grote mappen en het moet een echt gevoel geven..
    nouw fuck dat...ik wil gewoon lekker knallen en rushen op kleine mappen.. Smile
    Terug naar boven Ga naar beneden
    DemiAdmin
    Admin
    DemiAdmin


    Aantal berichten : 144
    Registratiedatum : 12-05-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Benthuizen

    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitimedo jun 23, 2011 6:56 pm

    ja battle field is wel sicke game maar je word alleen maar gesniped of je word neer geknalt met een rpg en ik dat team death match is zo fucking raaar
    Terug naar boven Ga naar beneden
    https://weareridiculous.actieforum.com
    Gesponsorde inhoud





    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!   Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen! Icon_minitime

    Terug naar boven Ga naar beneden
     
    Games die jullie de aankomend tijd gaan kopen!
    Terug naar boven 
    Pagina 1 van 1
     Soortgelijke onderwerpen
    -
    » Zal ik kopen...

    Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
    Call of Duty - BlackOps Clan Forum :: Algemeen Talk! :: Games-
    Ga naar: